دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

قدرتی: حضرت زهرا نه تنها الگوی زنان بلكه الگوی تمام مردمان عالم است
 
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با تاكید بر الگوی واقعی بودن حضرت زهرا برای مردمان دنیا گفت: اگر میخواهید مصداق واقعی زن زندگی و ازادی را ببینید و با ویژگی آن اشنا شوید بی گمان فاطمه زهرا مصداقل اصلی و الگوی واقعی زن زندگی و ازادی است.
قدرتی: حضرت زهرا نه تنها الگوی زنان بلكه الگوی تمام مردمان عالم است معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با تاكید بر الگوی واقعی بودن حضرت زهرا برای مردمان دنیا گفت: اگر میخواهید مصداق واقعی زن زندگی و ازادی را ببینید و با ویژگی آن اشنا شوید بی گمان فاطمه زهرا مصداقل اصلی و الگوی واقعی زن زندگی و ازادی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت صدیقه كبری (س) در محل كانون وكلای دادگستری مركز با حضور معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه برگزار شد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه كبری، اظهار داشت: یكی از ابعاد برجسته زندگی حضرت زهرا همین بحث دفاع از حق و عدالت در زندگی این بانوی بزگوار است كه تا پای جان و شهادت به آن پایبند بود.

وی ادامه داد: ویژگی ممتاز و ارزشنمد مجموعه كانون وكلا این است كه هر وكیلی در ابتدای كار سوگند می خورد كه در راه دفاع از حق و عدالت پا به عرصه وكالت بگذارد 

قدرتی با تاكید بر الگوی واقعی بودن حضرت زهرا برای مردمان دنیا گفت: اگر میخواهید مصداق واقعی زن زندگی و ازادی را ببینید و با ویژگی آن اشنا شوید بی گمان فاطمه زهرا مصداقل اصلی و الگوی واقعی زن زندگی و ازادی است. این بانو نه تنها الگوی زنان بلكه الگوی تمام مردمان عالم است.

انتهای پیام/
منبع خبر:
برنا نیوز
   تاریخ: ۱۵:۴۷ - ۰۵/۱۰/۱۴۰۱   بازدید: ۴۷۹