دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعامل آموزش و پرورش و كانون وكلا/ همه دوست داریم برای جامعه فرهنگیان اقدامات دلی را انجام دهیم
 
محمد اعتدادی گفت: امكانات مناسبی را در اختیار داریم كه در تعامل با كانون وكلا می توانیم در راه خدمت رسانی به فرهنگیان از آن ها استفاده كنیم.
تعامل آموزش و پرورش و كانون وكلا/ همه دوست داریم برای جامعه فرهنگیان اقدامات دلی را انجام دهیم
تعامل آموزش و پرورش و كانون وكلا/ همه دوست داریم برای جامعه فرهنگیان اقدامات دلی را انجام دهیم محمد اعتدادی گفت: امكانات مناسبی را در اختیار داریم كه در تعامل با كانون وكلا می توانیم در راه خدمت رسانی به فرهنگیان از آن ها استفاده كنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ در یازدهمین روز از تیر ماه 1399، جلسه مشترك هماهنگی جهت عقد تفاهم نامه اداره كل آموزش و پرورش استان اصفهان با كانون وكلا و مشاوران استان با حضور اعتدادی مدیركل آموزش و پرورش، میرپور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره كل، صلواتی پور رئیس هیئت مدیره كانون وكلا و مشاوران استان و تعدادی از اعضای این كانون برگزار شد.

مدیركل آموزش و پرورش استان اصفهان در ارتباط با اقداماتی كه با عقد این تفاهم نامه قرار است برای فرهنگیان انجام شود، گفت: تعامل اداره كل آموزش و پرورش استان و كانون وكلا می تواند از جمله كارهای مثبت و اثربخش برای فرهنگیان باشد؛ چرا كه بعضاً در مراجعات فرهنگیان شاهد بوده ایم كه این عزیزان مشكلاتی دارند كه شاید قادر نیستند آن را به زبان بیاورند یا با وكیل در میان بگذارند و از همین رو خدمات مشاوره رایگان كانون وكلا به فرهنگیان مهم و ارزشمند خواهد بود.

اعتدادی افزود: همه ما دوست داریم برای جامعه فرهنگیان اقدامات دلی را انجام دهیم، امكانات مناسبی را در اختیار داریم كه در تعامل با كانون وكلا می توانیم در راه خدمت رسانی به فرهنگیان از آن ها استفاده كنیم.

تفاهم نامه اداره كل آموزش و پرورش استان اصفهان با كانون وكلا و مشاوران استان در آینده نزدیك تهیه و به امضای طرفین خواهد رسید.
منبع خبر:
برنا نیوز
   تاریخ: ۱۱:۰۱ - ۱۳/۰۴/۱۳۹۹   بازدید: ۶۲۷