دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار رئیس اداره قوانین ارتش با رئیس كانون وكلا
 
رئیس اداره قوانین، امور حقوقی و مجلس ارتش جمهوری اسلامی ایران با جلیل مالكی، رئیس كانون وكلای دادگستری مركز دیدار و گفتگو كرد.
دیدار رئیس اداره قوانین ارتش با رئیس كانون وكلا به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ یعقوبی در این دیدار با تبریك انتصاب جلیل مالكی به ریاست كانون وكلای دادگستری مركز، بر تداوم و ارتقای سطح همكاری های اداره قوانین، امور حقوقی و مجلس ارتش با هیات مدیره كانون وكلا تاكید كرد و افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه قوانین و امور حقوقی با بهره گیری از كاركنانی متخصص و متعهد در این حوزه و اشراف حقوقی بر روند كلیه فعالیت ها و ماموریت های مرتبط با حوزه امور حقوقی، به جایگاه مطلوبی رسیده و تعامل با نهادهایی همچون كانون وكلا بر ارتقای سطح امور حقوقی ارتش تاثیر ویژه ای خواهد داشت.
در ادامه این دیدار، جلیلمالكی، رئیس كانون وكلای دادگستری مركز نیز ضمن تشكر از حضور سرهنگ یعقوبی و هیات همراه وی در كانون وكلا گفت: این كانون با سابقه تقریبا صد ساله و شصت و هشت سال استقلال به عنوان معتبرترین مرجع حقوقی حرفه ای در كشور مطرح می باشد كه قوی ترین حقوقدانان كشور در آن حضور دارند.
گفتنی است، در ادامه این دیدار برخی از مهمترین محورهای همكاری مشترك اداره قوانین و امور حقوقی و مجلس ارتش و كانون وكلای دادگستری مركز به بحث و بررسی گذاشته شد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۶:۴۷ - ۱۷/۰۵/۱۳۹۹   بازدید: ۵۰۱