دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

كانون وكلا؛ چالشها و انتظارات
 
گفتگوی اجتماعی هفتم اسفند با حضور كارشناسان و با بررسی موضوع كانون وكلا؛ چالشها و انتظارات در تهران تقدیم مخاطبان می شود.


گفتگوی اجتماعی هفتم اسفند با حضور كارشناسان و با بررسی موضوع كانون وكلا؛ چالشها و انتظارات در تهران تقدیم مخاطبان می شود.

گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت وگو، بررسی عوامل تاثیرگذار در تحقق سبك زندگی ایرانی، اسلامی در حوزه های اجتماعی، نقد و بررسی عملكرد سازمان ها و نهادهای مرتبط با حوزه های اجتماعی، آسیب شناسی اجتماعی و بررسی عوامل و دلایل دخیل در آن و ارائه راهكارهای قابل اجرا در خصوص ساماندهی حوزه های اجتماعی، از جمله موضوعاتی است كه در گفتگوی اجتماعی شبكه رادیویی گفت و گو مورد توجه قرار می گیرد.

این برنامه كه تلاش می كند تا به تحلیل و موشكافی جدیدترین موضوعات حوزه اجتماعی كشور بپردازد، هفتم اسفند با حضور كارشناسان و با بررسی موضوع كانون وكلا؛ چالشها و انتظارات در تهران تقدیم مخاطبان می شود.

دكترمالكی(رییس كانون وكلا)، دكترغلامحسین ارشدی(وكیل و عضو كانون وكلا)، دكتر عیسی امینی(وكیل پایه یكم دادگستری و عضو كانون وكلا) و معصومه یاوری(وكیل پایه یكم دادگستری و عضو كانون وكلا) از مهمانان این برنامه هستند.

گفتگوی اجتماعی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:30 به مدت 60 دقیقه روی موج اف ام ردیف 103/5 مگاهرتز به صورت زنده و تصویری تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت وگو می شود.

شبكه رادیویی گفت وگو از طریق گیرنده های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیكیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می توانند از طریق شماره تماس 27861035 و سامانه پیامكی 300001035 با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت وگو در ارتباط باشند.
منبع خبر:
رادیو گفت و گو
   تاریخ: ۱۱:۴۴ - ۰۷/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۴۶۹