دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس اسكودا: اقدامات مركز مشاوران قوه قضاییه تحریك آمیز است/ بهار آزمون می گیریم
 
اختبار نوشت: رییس اتحادیه سراسری كانون های وكلای دادگستری، با تاكید بر اهمیت تعیین تكلیف آزمون وكالت كانون های وكلای دادگستری، نسبت به ورود رئیس قوه قضاییه به این موضوع و اتخاذ تدبیری برای برون رفت از وضعیت فعلی اظهار امیدواری كرد.
رییس اسكودا: اقدامات مركز مشاوران قوه قضاییه تحریك آمیز است/ بهار آزمون می گیریم اختبار نوشت: رییس اتحادیه سراسری كانون های وكلای دادگستری، با تاكید بر اهمیت تعیین تكلیف آزمون وكالت كانون های وكلای دادگستری، نسبت به ورود رئیس قوه قضاییه به این موضوع و اتخاذ تدبیری برای برون رفت از وضعیت فعلی اظهار امیدواری كرد.

دكتر جعفر كوشا كه برای شركت در مراسم گرامی داشت سالروز استقلال كانون وكلا در مشهد حضور داشت، درخصوص برگزاری آزمون وكالت 1401 عنوان كرد: ما در صدد تعامل و گفت و گو هستیم و در این راستا قصد داریم ضمن حفظ استقلال نهاد وكالت، دغدغه هشتاد هزار جوان داوطلب را در نظر بگیریم چرا كه هرچند استقلال كانون وكلا برای ما مهم است و در زمره خطوط قرمز قرار می گیرد، اما برگزاری آزمون نیز مهم است.

وی ادامه داد: رئیس محترم قوه قضاییه باید تدبیری به خرج دهد و جلسه ای را برگزار كند، تا در آن جلسه موارد اشتراكی و اختلافی را مشخص كنیم و ضمن معلق كردن موارد اختلافی، موارد اشتراكی را اجرایی كنیم تا از بن بست فعلی خارج شویم.

رییس اسكودا همچنین با بیان اینكه نباید جامعه را به سمت التهاب سوق داد افزود: اقدامات وصحبت های اخیر در مركز مشاوران برای برگزاری دو آزمون 1401، اقداماتی تحریك آمیز است. ما نباید با احساسات این داوطلبین بازی كنیم و این رویكرد نیاز به تغییر دارد.

وی درخصوص راهكار حل مسائل برای برگزاری آزمون 1401 گفت: از رئیس قوه قضاییه انتظار داریم جلسه ای را با حضور ما برگزار كند و به این خروجی منتهی شود كه آزمون اجرایی شود.

كوشا در پاسخ به زمان تقریبی برگزاری آزمون 1401 گفت: اگر این جلسه به نتیجه برسد، انشاءالله در بهار 1401 آزمون را برگزار كنیم.

بیشتر بخوانید:

آزمون مركز مشاوران حقوقی قوه قضاییه اردیبهشت برگزار می شود جایگاه حقوقی و قانونی «اسكودا»

47231
منبع خبر:
خبر آنلاین
   تاریخ: ۱۷:۵۸ - ۱۴/۱۲/۱۴۰۰   بازدید: ۴۹۶