دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

همایش بین المللی استانداردهای حرفه وكالت + جزئیات
 
ركنا: شناخت هنجارها و ارزش­های حرفه­ ای حاكم بر شغل وكالت، جزو مهمترین وظایف حرفه­ ای و اخلاقی وكلای دادگستری است.
همایش بین المللی استانداردهای حرفه وكالت + جزئیات

به گزارش ركنا، امروزه در كنار كانون بین ­المللی وكلا، كانون­های وكلا در كشورهای مختلف با حفظ تمامیت و استقلال خود، دائماً در حال بسط استانداردهای حاكم بر این شغل خطیر بوده و در راستای بهبود روابط حرفه ­ای وكالت، اصول و استانداردهای حاكم بر این عرصه را توسعه داده­ اند. این جریان جهانی، درنهایت می­ تواند كشورهای مختلف با نظام ­های حقوقی گونا­گون را گام­ به ­گام در جهت تقویت مقررات حاكم بر رفتار حرفه ­ای وكلا، و در بسیاری از موارد، یكسان­ سازی این مقررات، سوق دهد و حقوق وكیل ، موكل و همچنین اشخاص ثالث را بیش از پیش تضمین نماید.

   در راستای شناخت و توسعه هنجارها و ارزشهای مربوط به نهاد وكالت، همایش بین ­المللی استانداردهای حرفه­ وكالت از سوی كانون وكلای دادگستری مركز، اتحادیه سراسری كانون­های وكلای دادگستری ایران، و دانشكده حقوق دانشگاه شهید بهشتی با همكاری چند نهاد و دانشگاه معتبر برگزار خواهد شد. این رویداد در قالب یك همایش مقاله­ محور، ضمن تأكید بر اهمیت اصول فوق ­الذكر و با هدف ترویج علمی و عملی ابعاد مختلف این اصول، به دنبال بررسی هرچه گسترده ­تر و عالمانه ­تر استانداردهای حرفه ­ای حاكم بر عرصه وكالت است.

نكات مهم: •    طبق برنامه ریزی، همایش  بصورت حضوری برگزار خواهد شد، و در عین حال، امكان شركت در همایش  بصورت مجازی نیز وجود دارد.

•    هزینه شركت در همایش بصورت حضوری  3.500.000 ریال و هزینه شركت بصورت مجازی 2.500.000 ریال است، كه در قالب هزینه شركت در دو كارگاه دریافت می شود.

•    هر یك از ثبت نام كنندگان پس از ثبت نام در همایش (كه در این سامانه در قالب و به شكل ثبت نام در دو كارگاه صورت می گیرد) می توانند در نشست های همایش كه در نوبت صبح برگزار می شود و همچنین در دو كارگاهی كه ثبت نام نموده است، شركت نماید. برای ثبت نام كنندگان جهت شركت مجازی در همایش، امكان دسترسی به برنامه های مذكور به صورت آنلاین فراهم خواهد شد.

•      ثبت نام كنندگان محترم فیلم مربوط به پنج كارگاه  دیگر كه امكان حضور در آنها را  نداشته است، به انتخاب خود شخص از طریق سامانه ای كه پس از برگزاری همایش معرفی خواهد شد؛ دریافت خواهد نمود.

توجه: در صورت تكمیل شدن ظرفیت هر كارگاه می توانید كارگاه دیگری را انتخاب نمایید. و همان گونه كه اعلام گردیده، می توانید پس از برگزاری همایش، فیلم پنج كارگاهی كه امكان حضور در آنها را نداشته اید را  دریافت نمایید.

•    بدیهی است در صورت ایجاد ممنوعیت در برگزاری همایش به صورت حضوری طبق مصوبات ستاد ملی كرونا ، همایش كاملا به صورت مجازی برگزار خواهد شد. در صورت محدود شدن ظرفیت پذیرش حضوری، افرادی كه زودتر برای شركت حضوری ثبت نام نموده اند، برای حضور در اولویت قرار خواهند داشت. در این حالت، مابه التفاوت هزینه ثبت نام برای شركت حضوری و مجازی، به افرادی كه امكان حضورشان فراهم نیست عودت داده خواهد شد.

•    هرگونه تغییر احتمالی در مورد همایش و برنامه های آن در وبسایت همایش اعلام خواهد شد.
منبع خبر:
رکنا
   تاریخ: ۲۲:۲۴ - ۲۳/۰۲/۱۴۰۱   بازدید: ۴۵۹