دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیمه مهم ترین پشتیبان كانون وكلای دادگستری
 
به گزارش تفاهم آنلاین؛ رییس كانون وكلای دادگستری مركز در این مراسم با اشاره به قدمت صد ساله و جایگاه ویژه كانون وكلا گفت: كانون وكلا ، خانه ملت ایران است. این كانون رسالت سنگینی بر عهده دارد و پشتیبان مردم در مراجع حقوقی و قضایی است و در راستای انجام این رسالت مورد تهدید ... نوشته بیمه مهم ترین ...


به گزارش تفاهم آنلاین؛ رییس كانون وكلای دادگستری مركز در این مراسم با اشاره به قدمت صد ساله و جایگاه ویژه كانون وكلا گفت: كانون وكلا ، خانه ملت ایران است. این كانون رسالت سنگینی بر عهده دارد و پشتیبان مردم در مراجع حقوقی و قضایی است و در راستای انجام این رسالت مورد تهدید و آسیب قرار دارد.وی افزود : صنعت بیمه كشور در برابر مخاطرات و تهدیداتی كه وجود دارد می تواند مهم ترین پشتیبان كانون وكلای دادگستری باشد.

دكتر جلیل مالكی با اشاره به ویژگی ذاتی وكالت كه دفاع در مقابل ناحق و ظلم است تصریح كرد : با توجه به فلسفه وجودی بیمه كه به نوعی ارائه امنیت خاطر به بیمه گذاران است ، طبیعتا صنعت بیمه می تواند نقش بسیار اساسی در حمایت از نهاد وكالت ایفاد كند و امیدواریم این زمینه همكاری كه به صورت رسمی برقرار شد ، قبل از هرگونه مسائل مادی ، بعد حمایتی و معنوی بیمه رازی از وكلای دادگستری باشد كه با كمك بیمه رازی ، همكاران ما و وكلای سراسر كشور با امنیت خاطر بیشتری به وظیفه و رسالت خودشان در دفاع از حقوق مردم در مراجع قضایی عمل كنند.
رییس كانون وكلای دادگستری در آئین امضای تفاهم نامه با بیمه رازی خاطر نشان كرد : اطمینان خاطر دارم كه این همكاری تجربه موفق و سرفصل جدید و خوبی است و كانون وكلا در كنار بیمه رازی خواهد بود.

در این مراسم كه دكتر عبدالله سمامی نائب رئیس هیات مدیره ، دكتر كارن روحانی نائب رئیس هیات مدیره ، سید كاظم حسینی عضو هیات مدیره ، محمد آشتینه عضو كمیسیون روابط عمومی و احمدرضا اسعدی نژاد دبیر كمیسیون روابط عمومی از كانون وكلای دادگستری مركز و همچنین مهندس امیر رضا واعظ آشتیانی عضو هیات مدیره، دكتر حكیمه انصاری مدیر حقوقی و دكتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی نیز حضور داشتند ، مدیر عامل شركت بیمه رازی گفت:صنعت بیمه از بخشهای مهم اقتصادی كشورمان است و یكی از محصولات استراتژیك مورد نیاز كشور كه امنیت ، اطمینان و آرامش است را تولید می كند.

دكتر علی جباری افزود : شركت بیمه رازی یكی از بزرگترین شركتهای فعال در این صنعت است كه امروزه بخش های مختلف اقتصادی ، صنعتی و اجتماعی كشور را تحت پوشش های مطلوب بیمه ای قرار داده است و آرامش و اطمینان را به بیمه گران خود در سراسر كشور ارائه می دهد.

دكتر جباری با بیان اینكه بیمه رازی توانائی ارائه انواع سرویس های بیمه ای مورد نیاز كلیه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه های مختلف را دارا افزود : بیمه رازی آمادگی دارد ریسكها و تهدیدهایی كه فعالان عرصه های مختلف اقتصادی ، صنفی و غیره با آنها روبرو هستند را تحت حمایت و پوشش بیمه ای خود قرار دهد .

مدیر عامل بیمه رازی تصریح كرد : امروز همه خوشحال هستیم كه زمینه انحصاری قرارداد با یكی از نهادهای حقوقی كه مرجع و محل رجوع مردم می باشد بیمه شده است و انشاء الله جامعه وكلای كشور از خدمات بیمه ای شركت بیمه رازی در انواع رشته های بیمه ای برخوردار گردند .
منبع خبر:
تفاهم آنلاین
   تاریخ: ۱۲:۱۴ - ۲۶/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۴۶۸