دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دیدار رئیس و نواب كانون وكلای دادگستری مركز با رئیس سازمان بازرسی كل كشور
 
در این دیدار كه با همراهی دكتر محمد شاه محمدی و دكتر سهیل نظری ، نواب رئیس انجام پذیرفت ،دكتر حسن صفادوست بر استقلال كانون وكلای دادگستری تاكید كرد و اعلام داشت كانون وكلای قوی و مستقل به نفع مردم و كشور است و كانون وكلا با وجود اعضای فرهیخته آمادگی همكاری و تعامل با قوه قضاییه از جمله سازمان ...


دكتر حسن صفادوست رئیس كانون وكلای دادگستری مركز به همراه نواب روز سه شنبه ٢٠ دی ماه ١٤٠١ با دكتر خدائیان رئیس سازمان بازرسی كل كشور دیدار و گفتگو كرد.

در این دیدار كه با همراهی دكتر محمد شاه محمدی و دكتر سهیل نظری ، نواب رئیس انجام پذیرفت ،دكتر حسن صفادوست بر استقلال كانون وكلای دادگستری تاكید كرد و اعلام داشت كانون وكلای قوی و مستقل به نفع مردم و كشور است و كانون وكلا با وجود اعضای فرهیخته آمادگی همكاری و تعامل با قوه قضاییه از جمله سازمان بازرسی كل كشور را دارد.

دكتر خدائیان رئیس سازمان بازرسی كل كشور نیز با تأكید بر ضرورت تعامل و همكاری فیمابین كانونهای وكلا و قوه قضائیه بیان داشتند: تفكری كه وكیل و قاضی را مقابل یكدیگر میپندارد، اشتباه است. زیرا آنها دو بال فرشته عدالتند و اجرای عدالت در گرو عملكرد صحیح آنهاست. ممكن است بعضی درصدد تقابل كانون وكلا و قوه قضائیه باشند اما نباید اجازه داده شود بین كانون وكلا و قوه قضائیه انشقاق یا تقابلی ایجاد شود زیرا جدایی كانون وكلا و قوه قضائیه موجب تضعیف هر دو نهاد می شود.

روابط عمومی كانون وكلای دادگستری مركز
   تاریخ: ۱۷:۴۸ - ۲۱/۱۰/۱۴۰۱   بازدید: ۵۴۰