دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

واكنش مالكی به شكایت كانون وكلا از یك استارتاپ حقوقی
 
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلیل مالكی رئیس كانون وكلای دادگستری مركز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه آیا كانون های وكلای دادگستری از استارتاپ های حقوقی حمایت می كند؟ گفت: قطعا كانون وكلا از استارتاپ هایی كه در چارچوب قانون فعالیت كنند، حمایت میكند، ولی به همان اندازه با موسسات و ...
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلیل مالكی رئیس كانون وكلای دادگستری مركز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه آیا كانون های وكلای دادگستری از استارتاپ های حقوقی حمایت می كند؟ گفت: قطعا كانون وكلا از استارتاپ هایی كه در چارچوب قانون فعالیت كنند، حمایت میكند، ولی به همان اندازه با موسسات و استارتاپ هایی كه خارج از چارچوب قانون فعالیت كنند و به سمت تظاهر به امر وكالت و مداخله در امر وكالت دادگستری بروند، مقابله می كند.

وی ادامه داد: نظارت دقیق كانون وكلای دادگستری بر موسسات و استارتاپ های حقوقی برای حفظ سلامت نظام حقوقی و قضایی كشور است كه این موسسات و استارتاپ ها مركزی برای فعالیت های واسطه گری و وكالت های تضمینی و كارچاقكنی نشود.

مالكی در پاسخ به اینكه روز گذشته در برخی رسانه ها شكایت كانون وكلا از یك استارتاپ حقوقی به دلیل دخالت در امر وكالت مطرح شده است، گفت: اداره حقوقی كانون وكلای دادگستری مقابل مظاهر تظاهر به وكالت واكنش می دهد و فرقی ندارد كه استارتاپ، موسسه یا فرد باشد، اقدام قانونی انجام می دهد.

خبرگزاری فارس روز گذشته از از شكایت كانون وكلای دادگستری مركز از یكی از استارتاپ های حقوقی كه تلاش دارد دسترسی مردم به وكلای دادگستری و خدمات حقوقی را تسهیل و حق الوكاله وكالت در پرونده های قضایی كاهش دهد، خبر داده بود.
منبع خبر:
دانشجو
   تاریخ: ۲۱:۵۱ - ۲۷/۰۷/۱۴۰۰   بازدید: ۳۷۳